Dit was Open Wervendag 2026

Afgelopen zondag mochten we zo’n 1.000 bezoekers verwelkomen op onze werf bij UZ Gent, van gezinnen tot geïnteresseerden uit de sector. Ook o.a. minister-president Matthias Diependaele en vice-eersteminister Vincent Van Peteghem brachten een bezoek.

Samen met CIT Blaton en Cordeel Belgium werken we aan de bouw van een ondergrondse parking voor 1.794 wagens. Bezoekers kregen een unieke inkijk in de werf: afdalen in de bouwput, het project beleven via VR en de sfeer op de werf van dichtbij ervaren.

Een grote dankjewel aan iedereen die langskwam & een nog grotere dankjewel aan alle collega’s en helpers achter de schermen … jullie maakten van deze dag een succes.

Deel dit bericht